Zaloguj się Załóż konto Strefa Partnera Kontakt

Informacja: 22 7737 861 lub 510 339 338

Wysyłka i zwroty

W naszym sklepie internetowym sprzedaż wysyłkowa realizowana jest na terenie Polski za pomocą Poczty Polskiej lub firm kurierskich UPS i DPD.

Możliwe jest także wysłanie paczki w dowolne miejsce świata - konieczny jest jednak wcześniejszy kontakt, w celu ustalenia kosztów wysyłki, ponieważ zależą one od wagi i rozmiarów paczki.

 

Istnieje możliwość osobistego odebrania zakupów w siedzibie firmy, w godzinach pracy.

Podane ceny są cenami brutto i zawierają 23% podatku VAT, wyrażone są w PLN.

Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 11.00 realizowanie są najpóźniej w następnym dniu roboczym. Jeśli nie jest to możliwe, wysyłana jest odpowiednia informacja na podany adres email lub kontaktujemy się telefonicznie.
Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta realizowane są w pierwszej kolejności w najbliższym dniu roboczym.

Zamówienia wysyłamy:

·         Pocztą Polską – jako Kurier48, paczki docierają do adresata zwykle na drugi dzień roboczy od nadania. Poczta Polska dostarcza paczki w dni robocze.

·         Firmą kurierską - UPS i DPD, docierają następnego dnia roboczego od nadania.

 

W naszym sklepie zawsze masz kontrolę nad kosztami wysyłki. Koszt wysyłki jest stały, niezależnie ile kupisz - nie musisz się ograniczać!

 

·         Wysyłka Pocztą Polską - opłacona przelewem lub DotPay -10zł

·         Wysyłka kurierem UPS lub DPD - opłacona przelewem lub DotPay- 16zł

·         Wysyłka dużych przedmiotów (sztalugi, podobrazia, płótna malarskie) - 26zł 

·         Płatność przy odbiorze - w siedzibie firmy - 0zł

·         Dodatkowa opłata za płatność przy odbiorze (pobranie) - Poczta Polska i UPS lub DPD - 5zł

 

DARMOWA WYSYŁKA:

·         zamówienia o wartości powyżej 300zł opłaconych z góry

·          zamówienia o wartości powyżej 350zł z płatnością przy odbiorze

·          nie dotyczy ona przedmiotów gabarytowych takich jak sztalugi, duże podobrazia i płótna malarskie.

 

ZWROTY:

·         Przesyłkę należy sprawdzić (z zewnątrz) w obecności doręczyciela. Paczek naruszonych bądź ze znacznymi uszkodzeniami nie należy przyjmować.

·         Zwrot zakupionego towaru w sprzedaży wysyłkowej jest możliwy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Produkty muszą mieć kompletne, oryginalne opakowania bez śladów otwierania, używania bądź naruszania zawartości. W celu wysłania do sprzedawcy należy użyć takich samych opakowań zewnętrznych, jakie były zastosowane w otrzymanej przesyłce. Kwota zostanie zwrócona na adres nadawcy (lub rachunek bankowy) po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu zawartości.

·         Paczki (zwroty) za pobraniem nie będą przyjmowane.

·         Zwroty z tytułu reklamacji powinny być wcześniej uzgodnione ze sprzedawcą drogą mailową sklep@artequipment.pl. Kupujący może złożyć reklamację na podstawie rękojmi lub gwarancji: gdzie rękojmia oznacza odpowiedzialność sprzedającego względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne towaru, który sprzedaje. Gwarancja zaś : pisemne zobowiązanie gwaranta (najczęściej producenta) do bezpłatnego usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy na warunkach określonych w dokumencie gwarancyjnym. W przypadku nabycia wadliwego produktu, kupujący może zdecydować o obniżce ceny danego towaru, albo odstąpić od umowy. Za uszkodzenia powstałe w transporcie odpowiada sprzedający.

·         Jeśli kupujący złoży reklamację w ciągu 12 miesięcy automatycznie zakłada się, że rzecz była wadliwa w chwili jej wydania.

Producenci


Oprogramowanie KQS.store | Realizacja AWESO

© Art-Equipment Shop. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.